DynaMate

Utmaningen

Tillsammans utvecklar vi framtidens industri – Så lyder DynaMates vision. Utmaningen med uppdraget var att tydliggöra hur ett framtidsinriktat industri-serviceföretag inom en traditionell bransch kan hitta en röd tråd i både profil och varumärke, en stabil grund för en fortsatt utvecklingsresa. Allt med en tydligt ambition att bygga varumärkeskännedom och skapa effekt i allt från interna nyhetsbrev, mässor och inredningsdesign till ny hemsida, digital marknadsföring och kundcase.

Taktik

Ett företag med en så bred tjänste- och kundportfölj som DynaMate kräver en rejäl djupdykning i vad som verkligen gör varumärket unikt. Vi inledde samarbetet med en varumärkesworkshop där vi tillsammans landade i en unik identitet. Vi tog fram ett helhetstänk för form och kommunikation, anpassningsbar till alla typer av medium och marknadsaktiviteter. Nu hade vi manualen på plats och var redo för en utvecklingsresa in framtiden..och vilken resa det blev! 


Kundcase DynaMate
DynaMate - Reportage och videoproduktion för kundcase
Reportage och videoproduktion för kundcase.
Pär Holmgren, VD på DynaMate
Porträttfotografering. Pär Holmgren, VD.

Resultat

Webb

HEMSIDA FÖR DYNAMATES UNIKA BEHOV

80 +

ÖKNING AV SEO-RANKING

+60 K

ANNONSEXPONERINGAR PER MÅNAD

Om DynaMate

Ett industriföretag med ambitionen att, tillsammans med sin kund, utveckla framtidens industri. Ingen dålig vision tycker vi. Genom innovativa tjänster och kunskap effektiviserar de sina kunders redan gjorda investeringar. Det innebär färre kasserade maskiner, ökad produktion och inte minst en miljövänligare industri. Vi är så glada att få vara med på resan när bolaget är mitt inne i en spännande utvecklingsfas. 

DynaMate logotyp

Läs mer: Din byrå för framtidens hållbara industri!

Vill du också se ditt företag växa?